عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





میخوام بگم...

تاحالا بهت نگفتم اما حالامیخوام بگم که...

میخوام بگم بی تو میمیرم...

میخوام بگم تودنیای منی...

میخوام بگم باتوبودن چه لذتی داره...

میخوام بگم دوست دارم فقط به خاطر خودت!!!

میخوام بگم شدی مجنون عشقم...

میخوام بگم هروقت اراده کنی برات میمیرم!!!

میخوام بگم که میخوام فرش دلمو زیرپات کنم...

میخوام بگم اگه یه روز نبینمت چقدر

دلم برات تنگ میشه!!!

میخوام بگم نبودنت برام پایان زندگیه!!!

میخوام بگم به بلندی قله اورست و به پهنای

اقیانوس اطلس دوست دارم...

میخوام بگم یه گوشه چشاتو به همه دنیانمیدم...

میخوام بگم که هیچوقت طاقت هجرتوندارم...

میخوام بگم مثل خرابه های بم خرابتم...

میخوام بگم بیشترازعشق لیلی به مجنون عاشقتم...

میخوام بگم هرجورکه باشی دوست دارم...

میخوام بگم غم توروبه شادی دیگران نمیدم...

میخوام بگم اگه حتی منو دوست نداشته باشی

من دوست دارم...

میخوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم...

میخوام بگم هرشب باخیالت میخوابم!!!

میخوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه!!!

میخوام بگم حاضرم قشنگترین لحظه هایم

روباسخترین دقایقت عوض کنم...

میخوام بگم لحظه ای که تورومیبینم

بهترین لحظه زندگیمه...

میخوام بگم درحد پرستش دوست دارم...




نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت22:35---24 آبان 1391
سلام
پارت دوم الان اپ هستش بیا بخونش و حتما نظرتو بده
مرسی ازت


ramin
ساعت0:30---15 مهر 1391
salam

mersi az hozorezibat

vebet zibast vali kheyli ghamnake


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 16:12 | |